Nieuwe Meuk


U2 & Bruce Springsteen – I still haven’t found what I’m looking for
28 augustus, 2009, 19:17
Filed under: Music, Songtekst


www.u2.com

Orgineel

I have climbed the highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you
Only to be with you.

I have run, I have crawled
I have scaled these city walls
These city walls
Only to be with you.

But I still haven’t found
What I’m looking for.
But I still haven’t found
What I’m looking for.

I have kissed honey lips
Felt the healing in her fingertips
It burned like fire
This burning desire

I have spoke with the tongue of angels
I have held the hand of a devil
It was warm in the night
I was cold as a stone.

But I still haven’t found
What I’m looking for.
But I still haven’t found
What I’m looking for.

I believe in the Kingdom Come
Then all the colours will bleed into one
Bleed into one.
But yes, I’m still running.

You broke the bonds
And you loosed the chains
Carried the cross of my shame
Oh my shame, you know I believe it.

But I still haven’t found
What I’m looking for.
But I still haven’t found
What I’m looking for.

But I still haven’t found
What I’m looking for.
But I still haven’t found
What I’m looking for.

Vertaling

Ik heb de hoogste bergen beklommen
Ik heb door de velden gerend
Alleen om bij je te zijn
Om bij je te zijn

Ik heb gerend, ik heb gekropen
Ik heb deze stadsmuren beklommen
Deze stadsmuren
Alleen om bij je te zijn

Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek
Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek

Ik heb honingzoete lippen gekust
Voelde de genezing in haar vingertoppen
Het brandde als vuur
Dit brandende verlangen

Ik heb met de tongen van engelen gesproken
Ik heb de hand van de duivel vastgehad
Het was warm ’s nachts
Ik was koud als steen

Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek
Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek

Ik geloof in Het Koninkrijk Kome
Dan zullen alle kleuren versmelten tot één
Versmelten tot een eenheid
Maar ja, ik ben nog steeds op de vlucht

Jij verbrak de banden
En liet de kettingen vallen
Droeg het kruis van mijn schaamte
Oh, mijn schaamte, je weet dat ik het geloof

Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek
Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek

Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek
Maar ik heb nog steeds niet gevonden
Waar ik naar zoek


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

