Nieuwe Meuk


I’m In Love (Again)
10 april, 2009, 18:32
Filed under: Music, Songtekst

http://mariamenamusic.no/

Origineel

He allegedly fell for me 
through an open window 
Cracked his chest open 
to reveal his heart 
still skeptic of my intentions 
he made me swear 
that I would always be there 
I will always be here 

Oh I’m in love 
Again, again 
And you may call me tomorrow my friend, yes 
You may kiss me again and again 
I’ll hold on tight 

I climbed upon his shoulders 
And laughed until I cried 
The view and I collide 
To see this through his eyes 
We never looked so pretty 
Never seemed so real 
I let go of myself now 
And tell him how I feel 

Cause I’m in love again, again 
And you may call me tomorrow my friend, yes 
You may kiss me again and again 
I’ll hold on tight 

So I let go of myself now 
And tell him how I feel 
Cause I’m in love again, again 
And you may call me tomorrow my friend, yes 
You may kiss me again and again 
I’ll hold on tight 

I’m in love again, again 
And you may call me tomorrow my friend, yes 
You may kiss me again and again 
I’ll hold on tight 

I’ll hold on tight 
I’ll hold on tight

Vertaling

Hij viel zogezegd voor me
Door een open raam
Hij brak zijn borst open
Om zijn hart te onthullen
Nog steeds sceptisch over mijn bedoelingen
Liet hij me zweren 
Dat ik daar altijd zal zijn
Ik zal altijd hier zijn

Oh, ik ben verliefd
Alweer, alweer
En je zal me morgen misschien bellen mijn vriend, ja
Je gaat me misschien kussen alweer, alweer
Ik houd stevig vast

Ik klom op zijn schouders
En lachte tot ik huilde
Het uitzicht en ik botste
Om dit door zijn ogen te zien
We hebben er nog nooit zo mooi uit gezien
Nog nooit zo echt
Dus ik laat mezelf nu los
En ik vertel hem hoe ik me voel

Want ik ben verliefd, alweer, alweer
En je zal me morgen misschien bellen, alweer, alweer 
Je gaat me misschien kussen alweer, alweer
Ik houd stevig vast

Dus ik laat nu mezelf los 
En vertel hem hoe ik me voel
Want ik ben verliefd, alweer, alweer
En je zal me morgen misschien bellen, alweer, alweer 
Je gaat me misschien kussen alweer, alweer
Ik houd stevig vast

Ik ben verliefd alweer, alweer
En je zal me morgen misschien bellen, alweer, alweer
Je gaat me misschien kussen, alweer, alweer
Ik houd stevig vast

Ik houd stevig vast
Ik houd stevig vast


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

