Nieuwe Meuk


Oasis – She is Electric (Live)
15 februari, 2009, 19:23
Filed under: Music, Songtekst

http://www.oasisinet.com/

Origineel

She’s electric
She’s in a family full of eccentrics
She done things I never expected
And I need more time
She’s got a sister
And god only knows how I’ve missed her
On the palm of her hand is a blister
And I need more time

And I want you to know
I’ve got my mind made up now
But I need more time
And I want you to say
Do you know what I’m saying?
But I need more…
Coz I’ll be you and you’ll be me
There’s lots and lots for us to see
There’s lots and lots for us to do
She is electric, can I be electric too?

She’s got a brother
We don’t get on with one another
But I quite fancy her mother
And I think that she likes me
She’s got a cousin
In fact she’s got ‘bout a dozen
She’s got one in the oven
But it’s nothing to do with me

And I want you to know
I’ve got my mind made up now
But I need more time
And I want you to say
Do you know what I’m saying?
But I need more…
Coz I’ll be you and you’ll be me
There’s lots and lots for us to see
There’s lots and lots for us to do
She is electric, can I be electric too?

Vertaling

Zij is elektrisch
Zij is in een familie die vol is van excentriekelingen
Zij deed dingen die ik nooit verwachtte
En ik heb meer tijd nodig
Zij heeft een zus
En alleen God weet hoe erg ik haar miste
Op de palm van haar hand is een blaar
En ik heb meer tijd nodig

En ik wil dat je weet
Dat ik van gedachten ben veranderd
Maar ik heb meer tijd nodig
En ik wil dat je zegt
Weet je wat ik zeg?
Maar ik heb meer nodig…
Want ik zal jou zijn en jij zal mij zijn
Er is heel veel te zien voor ons
Er is heel veel te doen voor ons
Zij is elektrisch, kan ik ook elektrisch zijn?

Zij heeft een broer
We komen niet elkaar overeen
Maar ik vind haar moeder stiekem leuk
En ik denk dat zij mij leuk vindt
Zij heeft een neef
In feite heeft ze er ongeveer een dozijn
Zij heeft er één in de oven
Maar het heeft niets met mij te maken

En ik wil dat je weet
Dat ik van gedachten ben veranderd
Maar ik heb meer tijd nodig
En ik wil dat je zegt
Weet je wat ik zeg?
Maar ik heb meer nodig…
Want ik zal jou zijn en jij zal mij zijn
Er is heel veel te zien voor ons
Er is heel veel te doen voor ons
Zij is elektrisch, kan ik ook elektrisch zijn?

http://nedtlyrics.nl


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

