Nieuwe Meuk


Krezip – Go To Sleep
17 januari, 2009, 13:24
Filed under: Music, Songtekst

http://www.krezip.nl/

Origineel

Maybe you were wrong
Maybe you were right
But I don’t need to know
I’m just so tired

I don’t wanna fight
But you always know to pick one
Keep me up al night
It’s the same old song

But I don’t care
As long as you come home
With me

Baby let’s not fight
Tonight
Hold me and go to sleep
I don’t wanna cry
It’s not right
Hold me and go to sleep

I know the will we find
Won’t be turned by this storm
We will both survive
No matter where the wind blows

Cause all I know
Is that I need you here
With me
Time will show
you gonna stick with me
with me

Baby let’s not fight
Tonight
Hold me and go to sleep
I don’t wanna cry
It’s not right
Hold me and go to sleep

Life, it’s supposed to be
Being in love with me
And go to sleep
Go to sleep
Go to sleep
Go to sleep

Baby let’s not fight
Baby not tonight
Hold me and go to sleep
I don’t wanna cry
It’s not right
Hold me and go to sleep

Baby let’s not fight
Tonight
Hold me and go to sleep
I don’t wanna cry
It’s not right
Hold me and go to sleep
Hold me and go to sleep
Hold me and go to sleep

Vertaling

Misschien zat je fout
Misschien zat je goed
Maar ik hoef het niet te weten
Ik ben alleen zo moe

Ik wil niet vechten
Maar jij weet altijd wel iets te vitten
Houdt me wakker de hele nacht
Het is het zelfde oude lied

Maar het kan me niets schelen
Zolang je maar thuis komt
Bij mij

Schat laten we niet gaan vechten
Vannacht
Houd me vast en ga slapen
Ik wil niet huilen
Het is niet goed
Houd me vast en ga slapen

Ik weet, we zullen de wil vinden
Het zal niet anders worden door deze storm
We zullen allebei overleven
Maakt niet uit waar de wind waait

Want alles wat ik weet
Is dat ik je hier nodig heb
Bij mij
Tijd zal het je leren
Jij gaat met me blijven
Met mij

Schat laten we niet gaan vechten
Vannacht
Houd me vast en ga slapen
Ik wil niet huilen
Het is niet goed
Houd me vast en ga slapen

Leven, het is bedoeld
Verliefde op mij te zijn
En gaan slapen
Ga slapen
Ga slapen
Ga slapen

Schat laten we niet gaan vechten
Vannacht
Houd me vast en ga slapen
Ik wil niet huilen
Het is niet goed
Houd me vast en ga slapen

Schat laten we niet gaan vechten
Vannacht
Houd me vast en ga slapen
Ik wil niet huilen
Het is niet goed
Houd me vast en ga slapen
Houd me vast en ga slapen
Houd me vast en ga slapen

http://nedtlyrics.nl/


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

