Nieuwe Meuk


Smashing Pumpkins – Disarm
26 november, 2008, 20:00
Filed under: Music, Songtekst

http://www.smashingpumpkins.com/

Origineel

Disarm you with a smile
And cut you like you want me to
Cut that little child
Inside of me and such a part of you
Ooh, the years burn

I used to be a little boy
So old in my shoes
And what i choose is my choice
What’s a boy supposed to do?
The killer in me is the killer in you
My love
I send this smile over to you

Disarm you with a smile
And leave you like they left me here
To wither in denial
The bitterness of one who’s left alone
Ooh, the years burn
Ooh, the years burn, burn, burn

I used to be a little boy
So old in my shoes
And what I choose is my voice
What’s a boy supposed to do?
The killer in me is the killer in you
My love
I send this smile over to you

The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you
The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you
The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you

Vertaling

Ontwapen je met een glimlach
En snijd je zoals je me wilt
Snijd dat klein kind
Binnenin me en zo’n stuk van je
Ooh, de jaren branden

Ik moest een klein jongentje zijn
Zo oud nu
En wat ik kies is mijn keuze
Wat wordt verwacht van een jongentje dat hij doet?
De moordenaar in mij is de moordenaar in jou
Mijn geliefde
Ik zend deze glimlach naar je toe

Ontwapen je met een glimlach
En verlaat je zoals ze mij hier verlaten hebben
Om ontkennend te vernietigen
De bitterheid van iemand die verlaten is
Ooh, de jaren branden
Ooh, de jaren branden, branden, branden

Ik was vroeger een klein jongetje
Zo oud nu in mijn schoenen
En wat ik kies is mijn keuze
Wat wordt verwacht van een jongentje dat hij doet?
De moordenaar in mij is de moordenaar in jou
Mijn geliefde
Ik zend deze glimlach naar je toe

De moordenaar in mij is de moordenaar in jou
Ik zend deze glimlach naar je toe
De moordenaar in mij is de moordenaar in jou
Ik zend deze glimlach naar je toe
De moordenaar in mij is de moordenaar in jou
Ik zend deze glimlach naar je toe

http://nedtlyrics.nl



Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

