Nieuwe Meuk


A-HA – The Sun Always Shines On TV
23 oktober, 2008, 14:49
Filed under: Music, Songtekst

http://www.a-ha.com/

Origineel

Touch me
How can it be
Believe me
The sun always shines on t.v.
Hold me
Close to your heart
Touch me
And give all your love to me
To me

I reached inside myself and found
Nothing there to ease the
Pressure of my ever worrying mind
All my powers waste away
I fear the crazed and lonely
Looks the mirror’s sending me these days

Touch me
How can it be
Believe me
The sun always shines on t.v.
Hold me
Close to your heart
Touch me
And give all your love to me

Please don’t ask me to defend
The shameful lowlands
Of the way I’m drifting
Gloomily through time
I reached inside myself today
Thinking there’s got to be some way
To keep my troubles distant

Touch me
How can it be
Believe me
The sun always shines on t.v.
Hold me
Close to your heart
Touch me
And give all your love to me
To me

Vertaling

Raak me aan
Hoe kan het zo zijn
Geloof me
De zon schijnt altijd op de TV
Houd me
Dicht bij je hart
Raak me aan
En geef al je liefde aan mij
Aan mij

Ik keerde mij in mezelf en ontdekte
Niets daar om te kalmeren de
Druk van mijn altijd malende gedachten
Al mijn krachten worden verspild
Ik ben bang voor de verdwaasde en eenzame
Blikken die mijn spiegelbeeld me deze dagen werpt

Raak me aan
Hoe kan het zo zijn
Geloof me
De zon schijnt altijd op de TV
Houd me
Dicht bij je hart
Raak me aan
En geef al je liefde aan mij

Vraag me alsjeblieft niet om te verdedigen
De schaamtevolle laagtes
Van de manier waarop ik wegdrijf
Somber door de tijd
Ik keerde mij in mezelf vandaag
Denkend dat er een manier moet zijn
Om mijn problemen op een afstand te houden

Raak me aan
Hoe kan het zo zijn
Geloof me
De zon schijnt altijd op de TV
Houd me
Dicht bij je hart
Raak me aan
En geef al je liefde aan mij
Aan mij

http://nedtlyrics.nl/


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

