Nieuwe Meuk


R.E.M. – Shiny Happy People
14 maart, 2008, 07:15
Filed under: Music, Songtekst

http://remhq.com

Origineel

Shiny happy people laughing
Meet me in the crowd
People people
Throw your love around
Love me love me
Take it into town
Happy happy
Put it in the ground
Where the flowers grow
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Everyone around love them, love them
Put it in your hands
Take it take it
There’s no time to cry
Happy happy
Put it in your heart
Where tomorrow shines
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Vertaling

Glanzende, gelukkige mensen
Ontmoeten me in de menigte
Mensen, mensen
Strooi je liefde rond
Hou van me, hoe van me
Neem me mee in de stad
Gelukkig, gelukkig
Stop het in de grond
Waar de bloemen groeien
Goud en zilver glanzen

Glanzende, gelukkige mensen die handen vasthouden
Glanzende, gelukkige mensen die lachen

Iedereen eromheen houdt van hen, houdt van hen
Stop het in je handen
Neem het, neem het
Er is geen tijd om te huilen
Gelukkig, gelukkig
stop het in je hart
waar morgen de zon schijnt
goud en zilver glanzen

Glanzende, gelukkige mensen die handen vasthouden
Glanzende, gelukkige mensen die lachen

http://nedtlyrics.nl/


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

