Nieuwe Meuk


Soko – I’ll Kill Her
25 februari, 2008, 06:28
Filed under: Music, Songtekst

http://sokomusic.com/

Origineel

So of course
You were supposed to call me tonight

You were supposed to call me tonight
We’d have gone to the cinema
And afterwards the restaurant
The one you like on your street

We’d have slept together
Had a nice breakfast together
And a walk in the park together
How beautiful it’d been

You would have said “I love you”
In the cutest place on earth
Where some little vines
Are dancing with the fairies

I would have waited like a week or two
But you never tried to reach me, no
You never called me back

You were dating that bleach blonde girl
And if I find her, I swear, I swear

I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future, she broke my dream
I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future when she took you away

I would have met your friends
We would have had like a drink or two
They would have liked me cause
Sometimes I’m funny
I would have met your dad
I would have met your mum
She’d have said
“Please, can’t you make some beautiful babies”
So we would have had a boy called Tom
And a girl called Susan
Born in Japan

I thought it was a love story
But you don’t want to get involved
I thought it was a love story
But you’re not ready for that

Me neither. I’ll kill her
She stole my future, she broke my dream
I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future when she took you away

She’s a bitch you know
All she’s got is blondeness
Not even tenderness, yeah she’s clever-less-
She’ll dump your ass for a model called Brendan
He will pay for a beautiful surgery
Because he’s full of money

I would have waited like a week or two
But you never tried to reach me, no, no
You never called me back

You were dating that bleach blonde girl
And if I find her, I swear, you know, I swear

I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future, she broke my dream
I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future when she took you away

I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future, she broke my dream
I’ll kill her, I’ll kill her
She stole my future when she took you away

Man, I told you, you know, if I find her
I really, I, I mean, I’ll kill her, for real
It’s like for sure, you have to know, I mean
Uh, you know, I can do it, man
I’ll kill her

Vertaling

Dus natuurlijk
Je werd verondersteld me te bellen vanavond

Je werd verondersteld me te bellen vanavond
We zouden naar de bioscoop gegaan zijn
En daarna naar het restaurant
Die ene die je leuk vindt in jouw straat

We zouden samen geslapen hebben
Een leuk ontbijt samen gehad hebben
En samen een wandeling in het park
Hoe mooi zou het geweest zijn

Je zou gezegd hebben “Ik hou van je”
Op de leukste plaats op de aarde
Waar enkele kleine wijnstokken
Aan het dansen zijn met de feeën

Ik zou gewacht hebben voor een week of twee
Maar je probeerde me nooit te bereiken, neen
Je belde me nooit terug

Je was met dat gebleekte blonde meisje aan het uitgaan
En als ik haar vind, ik zweer, ik zweer

Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst, ze vernielde mijn droom
Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst toen ze je wegnam

Ik zou je vrienden ontmoet hebben
We zouden één drankje of meer gedronken hebben
Ze zouden me leuk gevonden hebben want
Soms ben ik grappig
Ik zou je vader ontmoet hebben
Ik zou je moeder ontmoet hebben
Ze zou gezegd hebben
“Alsjeblieft, kunnen jullie niet wat mooie baby’s maken”
Dus we zouden een zoon gehad hebben die Tom heette
En een dochter die Susan heette
Geboren in Japan

Ik dacht dat het een liefdesverhaal was
Maar je wou niet betrokken raken
Ik dacht dat het een liefdesverhaal was
Maar je bent niet klaar voor dat

Ik ook niet. Ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst, ze vernielde mijn droom
Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst toen ze jou wegnam

Ze is een kreng weet je
Alles wat ze heeft is blondheid
Niet eens tederheid, yeah ze is slim –minder-
Ze zal jou dumpen voor een model genaamd Brendan
Hij zal betalen voor een mooie operatie
Omdat hij veel geld heeft

Ik zou gewacht hebben voor een week of twee
Maar je probeerde me nooit te bereiken, neen, neen
Je belde me nooit terug

Je was met dat gebleekte blonde meisje aan het uitgaan
En als ik haar vind, ik zweer, weet je, ik zweer

Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst, ze vernielde mijn droom
Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst toen ze jou wegnam

Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst, ze vernielde mijn droom
Ik zal haar doden, ik zal haar doden
Ze stal mijn toekomst toen ze jou wegnam

Man, ik vertelde jou, weet je, als ik haar vind
Ik echt, ik, ik bedoel, ik zal haar doden, echt
Het is zeker, je moet het weten, ik bedoel
Uh, weet je, ik kan het doen, man
Ik zal haar doden

http://nedtlyrics.nl/


2 reacties so far
Plaats een reactie

groot gelijk! uitmaken, voor iemand anders! omdat hij denkt dat zij beter is! heel de toekomst verbrod, zoveel mooie dromen, en toekomst, en dan komt er een bitch in je leven, die hem zo maar van je afneemt, en jij weet van niks, hij laat niks van zich horen maar ook jij wilt hem niet storen, en je hebt het grootste gelijk vn de wereld als je zegt dat je haar wilt doden, als soko er geen hit over had gemaakt dn had ik ht gedaan, ik heb dus een gedicht:
Ik kon alleen maar van je dromen,
en plots leek die droom uitgekomen,
nog nooit zo gelukkig,
dit kon niet meer stuk,
niet gedacht maar wel verwacht
zei hij dat hij iemand anders had,
het kon niet blijven duren,
ik huilde uren en uren,
na die ene sms,
zo kort, een woord,
wel vaker gehoord,
maar nooit deed het zo’n pijn,
dit moest wel de echte wereld zijn!

en ik heb nog zo veel meer gedichten liedjes over
mijn verhaal, en juist op dat moment,
heb ik iemand die over mijn verhaal zingt,
hetzelfde meegemaakt, maar nu dank ik die jongen,
wnt ik zeg ht mss word ik ooit zo bekend zoals soko en dan dank ik dit aan hem!!

en die trut, ik d8 dat ze een vriendin vn me was
en, ik zou moeten kunnen, ik zweer het,
kzou haar vermoorden!!
soko You are the best girl!
zo veel verdriet, zoveel meegemaakt!!
ik leef met je mee!!

Reactie door tinka

ik hou van je soko jij bent een echte meid!
xXx-lize

Reactie door lize




Geef een reactie

