Nieuwe Meuk


Amy Winehouse – Valerie (Live)
4 januari, 2008, 15:02
Filed under: Music, Songtekst

http://www.amywinehouse.co.uk/

Origineel

Well sometimes I go out by myself
And I look across the water
And I think of all the things, what you’re doing
And in my head I paint a picture

Cos since I’ve come on home,
Well my body’s been a mess
And I’ve missed your ginger hair
And the way you like to dress
Won’t you come on over
Stop making a fool out of me
Why don’t you come on over Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Did you have to go to jail,
Put your house up on for sale, did you get a good lawyer?
I hope you didn’t catch a tan,
I hope you’ll find the right man who’ll fix it for ya
And are you shoppin’ anywhere,
Changed the colour of you hair, are you busy?
And did you have to pay the fine
You were dodging all the time, are you still dizzy?

Cos, Since I’ve come on home,
Well my body’s been a mess
And I’ve missed your ginger hair
And the way you like to dress
Won’t you come on over
Stop making a fool out of me
Why don’t you come on over Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Well sometimes I go out by myself
And I look across the water
And I think of all the things, what you’re doing
And in my head I paint a picture

Cos, since I’ve come on home,
Well my body’s been a mess
And I’ve missed your ginger hair
And the way you like to dress
Won’t you come on over
Stop making a fool out of me
Why don’t you come on over Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Why don’t you come on over Valerie?

Vertaling

Nou soms ga ik alleen naar buiten
En ik kijk over het water
En ik denk aan alle dingen, wat je aan het doen bent
En in mijn hoofd maak ik een beeld

Want sinds ik terug thuis ben,
is mijn lichaam is een knoeiboel
En ik heb je rosse haren gemist
En de manier waarop je je kleedt
Kom je niet eens langs?
Stop met me zo gek te maken
Waarom kom je niet eens langs Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Ben je naar de gevangenis moeten gaan?
Je huis te koop gezet, heb je een goede advocaat gevonden?
Ik hoop dat je geen kleurtje opgelopen hebt
Ik hoop dat je de juiste man vindt die het voor je kan herstellen.
Winkel je ergens,
De kleur van je haar veranderd, ben je druk?
En heb je de geldboete moeten betalen?
Je ontweek heel de tijd, ben je nog steeds duizelig?

Want sinds ik terug thuis ben,
is mijn lichaam is een knoeiboel
En ik heb je rosse haren gemist
En de manier waarop je je kleedt
Kom je niet eens langs?
Stop met me zo gek te maken
Waarom kom je niet eens langs Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Nou soms ga alleen naar buiten
En ik kijk over het water
En ik denk aan alle dingen, wat je aan het doen bent
En in mijn hoofd maak ik een beeld

Want sinds ik terug thuis ben,
is mijn lichaam is een knoeiboel
En ik heb je rosse haren gemist
En de manier waarop je je kleedt
Kom je niet eens langs?
Stop met me zo gek te maken
Waarom kom je niet eens langs Valerie?
Valerie? Valerie? Valerie?

Waarom kom je niet eens langs Valerie?

http://nedtlyrics.nl


2 reacties so far
Plaats een reactie

is hett nou dat ze liefdesverdriet heeft of dat ze verliefd is?

Reactie door meike

Ik denk verdriet.

Reactie door nieuwemeuk




Geef een reactie

